![Portrait of Johan Anselmsson. Photo.](/sites/lusem.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=NQKqiL3m)
Johan Anselmsson
Assistant head Marketing, Department of Business Administration
![Portrait of Johan Anselmsson. Photo.](/sites/lusem.lu.se/files/styles/lu_personal_page_desktop/public/2024-01/JohanAnselmsson09.jpg.webp?itok=NQKqiL3m)
Svenskarna och Amazon fem månader efter starten – Hur har det gått?
Author
Summary, in Swedish
Professor Johan Anselmsson och Burak Tunca på Ekonomihögskolan vid Lunds universitet har i samarbete med undersökningsföretaget Norstat följt svenskars attityder och beteende kopplat till Amazon.se ända sedan augusti 2020 och från lanseringen varje månad intervjuat 1000 svenskar i frågan.
Department/s
- Department of Business Administration
- Marketing
Publishing year
2021-05-10
Language
Swedish
Publication/Series
Digital Competences of Swedish Brands. Working report series
Issue
2021:1
Full text
- Available as PDF - 389 kB
- Download statistics
Document type
Working paper
Publisher
Ekonomihögskolan, Lunds Universitet
Topic
- Business Administration
Keywords
- e-handel
- attityder till
- amazon
Status
Published
Project
- Digital Competences of Swedish Brands