The browser you are using is not supported by this website. All versions of Internet Explorer are no longer supported, either by us or Microsoft (read more here: https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Please use a modern browser to fully experience our website, such as the newest versions of Edge, Chrome, Firefox or Safari etc.

 Burak Tunca . Photo

Burak Tunca

Senior lecturer

 Burak Tunca . Photo

Amazons etablering i Sverige har fått kritik av experterna men stärkt varumärket bland konsumenterna – Hur går det ihop?

Author

  • Johan Anselmsson
  • Burak Tunca

Summary, in Swedish

Johan Anselmsson och Burak Tunca på Ekonomihögskolan vid Lunds universitet har i samarbete med undersökningsföretaget Norstat en vecka efter Amazons lansering i Sverige gjort en uppföljning av vad som hänt sedan en liknande mätning gjordes i september, men då i samband med att spekulationer om Amazons intåg i Sverige tog fart.

Department/s

  • Marketing

Publishing year

2020

Language

Swedish

Publication/Series

Digital Competences of Swedish Brands. Working report series

Issue

2020:1

Document type

Working paper

Topic

  • Business Administration

Keywords

  • Black Friday, Julhandel, Årets julklapp

Status

Published

Project

  • Digital Competences of Swedish Brands